søndag den 8. november 2009

What do you have in your tæjsk today?

Kender I de artiker i damebladene, hvor de roder gennem kvinders tasker? Jeg ELSKER de artikler!!

Inspireret af gårsdagens indlæg er her er min egen udgave. Jeg har ikke tilføjet noget eller fjernet noget jeg synes var pinligt.

Dette er min taske:


Og den indeholder følgende:


Kalender: Månedsoversigt, for ellers kan jeg slet ikke følge med. Kalenderen fra sidste år er også med. Man ved aldrig hvornår man lige skal tjekke noget man lavede september sidste år ;)
Kuglepen, telefonnr, visitkort og et citat jeg fik en en veninde for nogle år siden.

Kort: Medlemskort til div. butikker. Rabatter og opsparet bonus - Loving it.
Sygesikringsbeviser.

Lys Pung: Itzibitzi pung med lidt penge, dankort og kørekort.

Mørk pung: Min egenlige pung, men den er for stor til tasken. Er med fordi jeg prøver at finde en taske som pungen kan være i samtidig med jeg også har andre ting i tasken.

Biletter fra THIS IS IT: Aaaaaarh... Jeg elsker Michael... Og jeg græd mig stort set gennem dem film. Græd allerede efter ½ min. No kidding.

Kviteringer: Fik frokost ude med manden i går.

Div: Vådservietter, kleenex, hårnåle, bind. Your basic girl stuff.

Blok: Fandt denne lille blok på posthuset. Måtte have den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar