mandag den 9. november 2009

Nu tjør vi altså - mor bestemmer!

Ja, det blev en lang nat!

Ikke pga. konspirationstanker om Forbrydelsen (folk siger nu, at Stranges fodtrin lød præcis som morderens... Hmmm...), men pga. Nikolaj der ikke ville sove. Han ville hellere nusses af mor og far, have sin sut, banke i dynen, snakke og have mad. Det startede ved 2 tiden, siger den bornholmske far og sluttede kl 4 da jeg lagde Nikolaj tilbage i sin seng efter han havde fået 100 ml flaske.
ÅRH! Jeg var SMADERET!
Vi plejer at give morgenflasken onkring kl 6, men jeg bad Rune om ikke at vække drengene, for de sov så godt og jeg var helt udkørt.

De sov til kl 7, fik flaske, vi legede nat og de sov igen kl 7.35. Puuuuha! Mor fik lige en time på øjet til.

Vi har længe diskuteret om de stadig kan være i en tremmeseng begge to. Teorien er at de vækker hinanden og sig selv ved at banke ind i siderne. Jeg siger Nej, der er ikke plads. Far siger Ååårh, jo det kan de godt!
Problematikken opstår fordi vi ikke kan have to tremmesenge i soveværelset. Så skal de ind på deres eget værelse. Og så længe Nikolaj holder nattelig fest og ikke har fået lov, ja, så orker ingen af os, at rende ind og ud af soveværelset og værelse.

Men så tog ham i den mørkeste og varmeste kælder ved moren i morges og tommelstokken måtte frem. Joooo, der kan godt være en tremmeseng mere.

Så når husfaderen kommer hjem i aften, så rykkes tremmeseng nr 2 ind. Og ved I hvad? Han har faktisk ikke noget at skulle have sagt ;)
Men kvindelist og overtalelse skal det nok gå.

Vil du ikke også gerne have en seng DU kan være i? Jo det tror jeg nok!

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig skal de have hver deres seng, så må Rune bare fylde lidt mindre :P

    SvarSlet