fredag den 20. november 2009

Kun dovne kvinder...

"Der findes ikke grimme kvinder, kun dovne".
Citatet er af Helena Rubinstein, og postet på venindens blog. Og når jeg tænker på den opdagelse jeg gjore i dag, så må jeg desværre være enig.

Har været i det lokale storcenter og skulle lige købe lidt tøj til drengene i H&M. Hvorfor er det egentlig, at jeg aldrig får købt tøj til mig selv mere... Hmmm....

Nåh, H&M. Jeg får limoen ind i elevatoren (HVORFOR skal børnetøjet ligge i underetagen??) og får sådan lidt henkastet set mig selv i spejlet overfor mig. Hold kæft, hvor så jeg ud!

Havde faktisk sovet meget godt i nat og følte mig frisk. Det kunne man så ikke se. Huden helt farveløs og øjnene hang. Jeg ærgede mig godt og grundigt over, at jeg ikke en gang havde taget et tørklæde eller halskæde på. Det havde reddet 40%.
Var kommet hjemme fra i cowboybukser, sort noanoa tshirt og en sort cardigan. Aldrig har jeg set så kedelig og træt ud.

Line atså! Det kan gøres bedre. Jeg må på hovedet i mine tørklæder, smykker og altid lige have en mascara og læbepromade i lommen.

2 kommentarer:

  1. Du må sige til Bornholmeren at han er nødt til at passe guldklumperne et par timer, og så kommer jeg hjem og hjælper dig :D

    SvarSlet
  2. Årh ja, trænger også til en gang mega udrydning i klædeskabet.

    SvarSlet