søndag den 29. november 2009

For en k'nort bemær'ning....

Nu kommer det sidste afsnit af Forbrydelsen i aften, så I skal lige have de sidste tankerier her fra sygesofaen:

Er nu overbevist om, at Bilal ER med i det. Obersten bad om radiokommunikationen og sagde til Bilal, at det var fortroligt. Lige pludselig kommer Søgaard og ved alt om det... Hmmmm....
Og så den episode med Louise.

Hun er da forresten alt for dum!! Lige så snart Bilal gik i gang med det der "nu stirrer jeg helt vildt sindsygt på dig, fordi jeg om lidt går amok" så var jeg skredet!! Nå, men jeg har også en vask over, Hej Bilal!

Tror absolut ikke at Søgaard går og er helt uskyldig. Han ved noget og han ved meget! Spørgsmålet er hvor involveret han egenlig er.

Ja, hvem lækker oplysninger og hvem er statsministerens muldvappe??? Det kan næsten kun være Plough eller Karina. Hvem prøver at redde deres egen røv og hvorfor?? Er Plough blevet lovet en højere stilling? Er Karina blevet lovet goodwill??

Statsministeren står til at få en international toppost (virkelig originalt ) og hvis det kommer frem, at han ikke har styr på sine tropper i udlandet, så får han den ikke. Han vidste godt alt om drabene, men holder det skjult for egen vindings skyld.

Noget jeg STADIG ikke forstår er:

Per.k. døde 3 måneder FØR de civiledrab. Og allerede den gang blev hans hundetegn stjålet. Hvorfor stjæle en død mands hundetegn 3 måneder FØR man vil misbruge hans identitet? Det fatter jeg bare ikke.

Og vi ved stadig ikke hvorfor Raben tror Strange var Perk... Og er han Perk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar