fredag den 20. november 2009

Godmorgen

Jeg er stået op. Normalt ville jeg sove nu. Jeg er begyndt at ligge mig til at sove igen når drengene har fået morgenmad. Det er både godt og skidt.

Godt fordi jeg selvfølgelig får tanket op i søvnbanken. Som en der elsker liiiige at tage 2 timer til under dynen, er det jo en selvfølgelighed.

Skidt fordi jeg faktisk misser en mulighed for at få mellem 1-2 timer for mig selv og få gjort noget af det, som jeg, om aftenen, sukker over ikke at have nået.

I går aftes besluttede jeg mig for, at stå op når drengene havde spist morgenmad. Hvis altså ikke morgenmaden lå kl 5, så jeg så skulle op kl 5.30. Men hvis det passede. Det gjore det så i dag.

Nu har jeg nået af sterilisere flasker, om lidt vil jeg se på takkekort og hvis jeg når det, gøre klar til vi skal ud og svinge limousinen. Hvis vi kan komme ud til formiddag, så kan vi nemlig få en mere rolig eftermiddag. Og så kan moren også nå en god lur på sofaen ;)

Forresten har jeg været sammen med og elsket min bornholmer i 9 år i dag. For nogle er det en menneskealder. For mig er det fantastisk.

Hav en god dag og rigtig dejlig weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar