torsdag den 19. november 2009

Tak og undskyld

Det irritere mig SÅ meget!

Det er nu snart 2 måneder siden drengene fik deres navne officielt og vi har stadig ikke fået sendt takkekort ud. SUK!

Jeg vil så gerne lave dem selv og har en tanke om at kombinere dem med julekortene. Gider ikke først sende 21 takkekort ud og så 12 julekort bagefter. Jeg ved også næsten hvordan se skal se ud. Men ærligt... jeg gider ikke lave dem. Som drengenes dagsrytme er nu, så kan jeg slet ikke se hvordan jeg skal få tid eller overskud.

Det værste er, at jeg gerne vil håndskrive dem alle sammen. Sådan er jeg altså bare. Jeg bryder mig ikke om, at sende dem ud med en eller anden standart tekst. Vil så gerne sende folk en personlig tak og hilsen. Jeg bliver jo selv så glad når jeg modtager sådan et kort.

Det irritere mig så meget, at jeg her til aften snærede godt og grundigt af ham bornholmeren jeg deler tilværelsen med. Han blev fornærmet og gik i seng. Det kan jeg sgu godt forstå. Det havde jeg også gjort.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror nu ikke, der er nogen, der er fornærmede eller skuffede over ikke at have modtaget noget takkekort. Enhver ved jo, at I har hænderne fulde med de to guldklumper, og mon ikke de fleste hellere bare vil vide, at I alle har det godt, eventuelt se opdaterede tekster og billeder på jeres hjemmeside og måske få en lille sludder i telefonen på et tidspunkt i stedet? I har jo for længst sagt tusind tak for alt det, drengene og I fik til dåben - det tror jeg, folk ved :-)

    SvarSlet
  2. Årh, det håber jeg.
    Men du ved, det der med forventninger til en selv :-/

    SvarSlet