tirsdag den 24. november 2009

God...zzzzz....morgen..zzzzz

Jeg prøver at holde mig vågen. Det er derfor jeg sidder her nu.

"Den glemte" mødregruppe, tvillingemødregruppen, kommer i dag. Nu er jeg endelig snofri, men absolut ikke frisk.
Har sovet skidt. Og drømt, at jeg blev væk fra bornholmeren :( Nikolaj har ikke sovet så dybt, så vi har hørt ham mosle rundt det meste af natten. Kl 4 ville han have mad, suk. Det fik han, han faldt i søvn og han kartede rundt i sin lille søvn i sin seng. Så da drengene ville have morgenmad kl. 6.20 var jeg noget træt i hele kroppen.

Mødregruppen kommer kl 11 (næste gang skal det altså ikke være før kl 12!!). Så hvis jeg nu havde lagt mig til at sove igen efter drengenes måltid (og havde fået noget der kunne ligne 2 timer til), så var mine med-tvillingemødre blevet budt velkommen af mig i nattøj og med morgenhår.

Nu har jeg mulighed for lige at nuppe det sidste rod, få tøj på, hældt vand på flaskerne, spist morgenmad og lige trække vejret.

Men gud, hvor er jeg træt!!
Jeg glæder mig allerede til den eftermiddagslur jeg skal have (men som jeg nok ikke får).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar