mandag den 16. november 2009

Kvalitets rod!

Her roder!

Ikke bare sådan lidt reklamer på bordet, en stofble på gulvet og sofapuderne der ligger hulter til bulter.
I'm talking the real deal!

Vasketøj der skal hænges op står på spisebordet.
Legetøj på gulvet.
Poser med julestas ved spisebordet.
Et hav af blade og aviser på sofabordet (Hvor jeg lige kunne finde plads til computer og mit tallerken med havregryn... som by the way snart vil indgå i rodet).
Poser med poser i... Ja, du læste rigtigt og det kommer der et indlæg om en dag.
En skuffe i skænken er halvt trukket ud.
I gangen står tørretumbleren åben.
Gangen er fyldt med juleting, en støvsuger, gavepapir, gamle reklamer, sko og andet spændende.
Køkkenet er midlertidligt blevet indtaget af en masse krummer, en buket der skal smides ud, en potteplante der skal i skjuler, madvare der skal ligges op plads. Og noget der skal i garagen og til genbrug.

Jeg HAR smset bornholmeren og advaret ham :-D

Men ser I, jeg har haft kvalitetstid med mine sønner og det koster altså rod nogle gange! Rod fordi man bliver afbrudt af de vågner og skal opvartes, rod fordi man leger og spiser og rod fordi man så er træt bagefter og ikke gider rydde op... Lige nu.

Så når man tænker over det... Så er det faktisk KVALITETS ROD!

2 kommentarer:

  1. Mon ikke også det går. Ham Bornholmeren plejer at være sådan rimelig cool mht. det meste, if I recall correctly ;)

    SvarSlet
  2. Det var han heldigvis også.

    Så cool, at han tog sig af drengene da han kom hjem og så tryllede jeg lidt. Så nu ser her næsten normalt ud igen.

    SvarSlet