torsdag den 5. november 2009

ARH, sørens også!

Så skete det! Det måtte jo komme, jeg mener... Der har været optræk til det længe. Men i dag kunne jeg ikke længere flygte fra den... AMMEHJERNEN! og indrømmet: Jeg har glemt noget. Ikke bare noget, men nogen. Og det er så frygtelig pinligt, synes jeg.

Jeg havde glemt min tvillingemødregruppe! Ikke glemt dem som "Hvem er de", ikke glemt dem som "Hvor er de henne". Nej, den værste glemt af slagsen. Jeg havde glemt, at jeg ikke havde husket, at få aflyst dagens møde. Og endda her hos mig... Ja, det giver jo nok sig selv egenlig.

Vi skulle have mødtes her sidste torsdag, men der var forkølelsen sat ind og jeg måtte aflyse. Forslog selv, at vi rykkede det en uge. Regnede jo med at være rask. Men nooooo, det var jeg jo ikke. Og min ammehjerne har helt glemt alt om 6 tvillinger, tre mødre og en masse hygge. Snotten går ind, hukommelsen ud.

Ammehjernen har ligget på lur længe, men jeg er hver gang blevet reddet, er kommet i tanke om det eller er blevet mindet på det. Bare ikke i dag.

Her til morgen lå så en sms fra den ene af dem. Hun ville lige høre om det blev til noget i dag. Hun glædet sig og havde endda lavet quiche. Eeej, den sorteste og dårligste samvittighed tog straks bo i min krop og jeg blev så frygtelig ked af det. Ked af at have glemt det og ked af ikke at kunne få smagt den, helt sikker, fantastiske quiche.

Jeg undskyldte MEGET via sms og fik en sød sms retur med ok og god bedring.
Men søren også altså! Og ÆV!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar