onsdag den 18. november 2009

Kakao og gulerod

Eeeeej, det blev sørme "varm kakao" vejr i dag! Og hvad kan man så gøre? Man er nødt til det! Samme kop, samme mærke kakao, dog uden flødeskum denne gang.

Sikke et blæse- og regnvejr. Her er helt mørkt.
Vinden prøver at overdøve vaskemaskinen og tørretumbleren, men jeg fortrækker nu vinden. Og mine drenge som snorker.

De har nemlig været udsat for noget nyt... Helt nyt... Aldrig prøvet det før. Total uprøvet landskab. Kan I fornemme, at jeg prøver at opbygge en stemning her?
Gulerodsmos! Jep, noget så eksotisk.

For det første så ved jeg ikke hvor overskudet kom fra til overhovedet at få det lavet. Men da jeg lavede aftensmad i går (ja, hvor kom overskudet der?) kylede jeg lige et par økorødder i en kasserolle (sådan en har jeg nemlig). Koge koge, en tur med stavblenderen og så i isterningbakke. Så er det jo ingen sag, lige at tø en terning op i mikroen.

De var ikke sådan helt "hurra" over dette første møde. Men vist heller ikke helt afvisende. Vidste du forresten, at et barn skal smage noget 10-20 gange før de egenlig ved om de kan lide det? Lille insider tip til forældre der ;)

Nu ligger de sødt og sover. Hvis jeg er heldig, så snupper de en time til og så kan jeg også nå at blunde lidt.



Fedt billede ikke?? Hent flere her: http://6omdagen.dk/nyt/bilag/2003_posterkampagne.shtml

Ingen kommentarer:

Send en kommentar