fredag den 6. november 2009

Hvem bestemmer??

Jeg hader uforudsigelighed. Når noget skrider eller er unormalt, får jeg koldsved.
Sådan har min morgen været. Bortset fra koldsved, som denne morgen er erstattet med gylp, suk!

Drengene vågnede og spiste som altid kl 6.15. Så plejer de at sove igen ca. 7.00. I morges blev den 7.30 for de begge to sov. Eller det vil sige, de blundede. Godt så, vi blev liggende i dobbeltsengen og jeg troede så vi skulle sove til ca 8.45 som altid. NOP!

Kl 8. var Frederik klar igen og så skulle der snakkes, med hånden i munden som er praksis her hjemme i øjeblikket. Nikolaj vågnede selvfølgelig og skulle blande sig i snakken. Shoot! Vi (læs drengene) lå og småsnakkede til 8.30, hvor jeg gik ned og lavede flasker og morgenmad til mig selv. Jeg tror ikke drengene lagde mærke til at jeg gik; de snakkede bare videre.

Frederik gad ikke blive ammet. Han ville hellere se fjernsyn eller svare Nikolaj som lynhurtigt havde spist 100 ml (Unge mand! Du skal altså spise de sidste 80 også.) og hellere ville snakke videre. Endte med at stikke Frederik flasken efter han stortset intet modermælk havde fået. Minder mig om, at jeg skal pumpe ud (ammehjernen er sendt på ferien i dag ;) ).

Så gylper vi lige i en ½ times tid, skifter ble og kommer i tøjet. Natdragterne som var nyvasket i går ligges i vasketøjskurven efter kun en nat... IGEN!
Drengene puttes og Nikolaj bliver hys fordi han er sulten (hvorfor mon, min lille pus?). Ned og lave en lille flaske som drengen sluger. Heldigvis faldt de rimelig hurtigt i søvn denne gang.

I dag SKAL vi altså ud. Forkølelsen er stort set lettet og hvor har vi alle sammen brug for at komme ud. Vi skal nemlig noget så spændende som i Kvickly! Hurra!
På indkøbslisten står ud over det sædvanlige som Becel, ost, ris også grødmel og økofrugt. For nu skal vi altså i gang med den grød! Det har mor og far bestemt.

Lidt har vi vel stadig at skulle have sagt!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar