lørdag den 14. november 2009

På færd i gummistøvler

Kan man også have dage hvor man ikke skriver på sin blog??? Ja, åbenbart :O
Der sker noget her på idylbjerget ;)

I går hoppede jeg i gummistøvler og så drog drengene og jeg på færd.
Vi var på noget så kultiveret og gammeldags som posthuset. Der skulle købes frimærker og julemærker. Opfordring til at købbe julemærkerne og få skrevet nogle gammeldags julekort!

Videre ud til det lokale storcenter. Jagten var sat ind på ingredienser til julens små kager: jødekager og specier med chokolade stykker. Hvorfor endte jeg med at få alt muligt andet underligt med hjem også? Nogen der kender det??

Så afslutningsvis i hobbybutikken efter ting til at lave en demo til takke/julekort. Ja, jeg er sådan en som ikke kan lave sådan noget uden af skulle lave en prøve først.

Men det blev jo ikke det sidste stop... Nooooo! Jeg svingede lige fordi BR, for at købe nissehuer til drengene. Men det er ok, for de ser BEDÅRENDE ud med dem på.

Og sådan kan en alm. regnvejrsdag ende med en tur ud med limosinen aka. tvillingebarnevognen. Drengene sov så dejligt og jeg blev våd og lidt fattigere.

I køleskabet står specierne allerede og skal skæres ud og bages. Opskriften er ellers halveret fra 90 stk, men lur mig om det ikke kun bliver en 25 stykker ud af den portion. I like my cookie chunky!

I morgen fylder vi huset med venneparret med tvillingepiger. Så måske skulle jeg tage den lur nu... Ja, det må jeg hellere. Drengene har allerede ½ times forspring og bornholmermanden støvsuger. At han gider... Jeg er ellers begyndt at samle på nullermænd :-D



Billedmateriale stammer fra www.postdanmark.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar