søndag den 6. december 2009

Kvalitetstid ved midnat

Jeg burde virkelig gå i seng!!
Men jeg har fået ca. 2 timers ekstra slumren i lænestolen her til eftermiddag, så jeg er lidt oppe på en rus. En vågen-rus! Vågnede med næsen trykket godt nede i sofahynden. Kønt syn.

Jeg har haft sådan en dag hvor jeg helt har mistet tidsfornemmelsen.
Det startede med, at drengene sov til kl 7.45. Vi vidste slet ikke hvad vi skulle gøre af os selv. Skulle vi lege nat og prøve at få dem til at sove med det samme igen, eller var det morgen? Vi prøvede det med natlegningen, men det gad de ikke. Så vi erkendte at det jo faktisk var morgen og stod op alle 4.

Til eftermiddag tog vi i det lokale center. Drengene er så store nu, at de ikke automatisk gider sove bare fordi de ligger i barnevognen. Det skal vi lige vende os til. Mentalnote: Husk ALTID lidt legetøj!! De kom lidt op og kigge da moren og faren (det er mig og bornholmeren hvis der er nogen tvivl) havde fået noget sen frokost.

Det er skægt at se hvor spændende sådan noget kan være for to så små. De havde brokket sig, så de kom lidt op og se på folk og sager. Og folk kiggede på dem. "Er det tvillinger??" "Er det drenge?". Ja og ja. Er det sådan vores fremtid bliver? Kan man gemme dem nede i vognen altid? For ellers bliver det altså en laaaang tur i Tivoli, Zoo and what have you.

Hjemme igen. To flasker og en mor der gik omkuld i sofaen (altså ikke fordi JEG havde fået to flasker) og en kærlig husbonde som lod hende sove. Det er faktisk ret effektivt det med at jeg falder i søvn. Den før omtalte husbonde havde nemlig både sat vask over, steriliseret flasker OG fået drengene til at sove.

Lidt forvirret da jeg vågnede kl 19. Nu skulle drengene pludselig have den sidste flaske og i seng. Lidt mad til mig selv og manden. Lidt fjernsynskiggeri og nu sidder jeg så her alene.

Kvalitetstid ved midnat. Og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre med det... Måske skulle jeg bare gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar