onsdag den 16. december 2009

Årh, alle de penge!

Jeg tror nok, at jeg havde et eller andet særligt jeg ville skrive om, men det er røget i dagen huskeboks i hjernen... Det må være røget i ammehjernen. En hjerne som min "ny mor"-nabo bekræftede hun allerede kunne dele med mig.

Anywho...
Var ude i dag. Ude med de store støvler. Ude med limousinen uden vinterdæk. Ude at købe julegaver. Ude i snevejret.

Fik brugt for mange penge. På de ting jeg købte i Panduro Hobby, som jeg skal være super kreativ med. Nu skal jeg bare have købt tiden til at være kreativ i!

Og så tøj til drengene. Suk, hvor skal de have meget tøj når de vokser hele tiden.
Men de skal jo have noget tøj til jul. Og jeg fandt endelig de cowboybukser som jeg har ledt efter længe. Oven i kom så to bodyer og et par bukser mere.
Det smukker er jo, at man lige kan få afprøvet dem der hjemme og så bytte dem og få pengene tilbage. Det gør jeg RIGTIG tit.

Med posten kom så de andre bukser jeg havde bestilt i tilfælde af, at jeg ikke fandt cowboybukserne, hehe. Men de er OGSÅ vildt fine.

Så nu har vi et dress til juleaften OG 1. juledag. Men det er ok. For drengene skal jo være fine til jul og da hele familien kommer 1. juledag, så må de jo gerne se lidt yndige ud der også.

Sikke et held vi ikke har piger... Nøøøøj, jeg havde brugt endnu flere penge på tøj så.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar