fredag den 22. januar 2010

What you want??

Jeg har gået og tænkt. Tænkt på hvad jeg egenlig vil med min blogg.

Når jeg suser rundt på andres bloggs, ser jeg temaer som:

Kreativitet
Opskrifter
Spar penge i hverdagen
Børn
Bloggdesigns
Hverdagen
Indretning
Mode

Indtil nu har jeg bare blogget om det der nu faldt mig ind.
Men så har jeg gået og tænkt lidt på om jeg skulle målrette mine indlæg. Skulle jeg lave en masse kreative ting (right hvornår har jeg tid til det??), snakke om mad (ej, gider ikke skrive alle de opskrifter), indretning (høhø, har I SET mit rod??), måske noget om at spare penge (Ja, dette er så min første måned i lang tid hvor dankortet ikke er ved at være i bund)...

Nå, jeg tænker stadig.
Måske skulle jeg bare holde mig til underlige tanker og hverdags ting...

Fortsættelse følger...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar