søndag den 31. januar 2010

Post eller ej!?!?

Trafikministeren foreslår, at posten fremover skal have længere udbringningstid og at der skal være postfrie mandage. Alt dette i email og den teknologiske udviklings navn.

Jeg tænker lidt... hvis posten er ved at blive overhælet af at teknologien, skulle man så ikke HØJNE servicen hos postvæsnet? Så kunne det jo være, at folk havde lyst til at sende et postkort i ny og næ.

Og jeg tror ministeten har glemt noget... INTERNETSHOPPING! Skal vi så vente op til en uge på det vi har bestilt?

Næææh, jeg synes måske man kunne tage fat på noget helt andet.
Hvad med at ministeren forslår, at posten ikke stjæler kundernes breve og pakker?!?

1 kommentar:

  1. Ku' vi ikke starte med at fyre Lars Barfoed? Den der med, at det bliver dyrere at sende post, og så vil han nedsætte den service, der er, DEN går altså bare ikke! (og ja, jeg kan ikke lide Lars Barfoed, jeg synes han er en klovn!!)

    SvarSlet