tirsdag den 19. januar 2010

Send mere tid og en symaskine, tak

Jeg glæder mig.
Glæder mig til jeg får mere tid.

Jeg vil så gerne hive symaskinen frem noget mere, men jeg kan ikke rigtig afse tid til det. Æv.
Under sygemeldningen og inden fødslen var jeg så vældig kreativ. Jeg lavede to sengerende, uro til puslebordet, dynbetræk, tæppe til kravlegården og små bamser.

Jeg har en masse ideer til ting jeg gerne vil sy, men tiden... Nårh ja og overskudet.
Efter drengene kom til har jeg lavet EN ting: En nøglering.

Drømmer også lidt om et sted hvor symaskinen permanent kan stå. Som det er nu, så står den på gulvet i et hjørne af stuen sammen med alt udstyret, stof og hvad jeg ellers har. Så skal den hives op på spisebordet og tingene skal bredes ud. Når vi så skal spise, så skal det hele pakkes ned igen. Men det kan desværre ikke være anderledens lige pt.

Den symaskine jeg bruger nu er min mors. Men jeg overvejer om jeg ikke skal anskaffe min egen. Jeg ved bare intet om symaskiner.

Hvilken skal jeg købe? Hvad skal jeg se efter? Nogle gode forslag?


Min fine hjemmelavet nøglering

Ingen kommentarer:

Send en kommentar