tirsdag den 5. januar 2010

Back to life - back to reality

Øv...

Han tager på arbejdet i morgen. Jeg har ellers hele dagen prøvet at lokke ham til at blive hjemme, men der er ikke noget at gøre. Men kendsgerningen er, at Bornholmeren tager afsted kl 7 i morgen.

Øv...

Det er endda "kun" 14 dage han har været hjemme på ferie, men jeg har glemt alt om hvordan jeg passer le petit é le grand bebé alene. Vist nok noget med at jeg skal huske at stå op efter de har fået deres morgen flaske, og ikke bare snooze videre, hvis jeg skal nå at få morgenmad inden kl 10.
Og vist nok også noget med, at jeg godt kan regne med, at have ondt i ryggen i løbet af dagen. Så vidt jeg husker skal jeg vist nok også SELV, som i helt alene og kun mig, sterilisere flasker, lave mad, rydde op, skifte bleer, få til at sove og passe mine sønner.

Nøøøøj, det bliver hårdt!
Jeg forudseer en træt mig i morgen aften.

Øv!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar