onsdag den 24. februar 2010

Hurra for mødre og grupper!

Jeg er træææææt!

Har været i min helt fantastiske mødregruppe i dag og det var så hygsomt. Jeg er så glad for mine med-mødre-nye-veninder.

I dag behandlede vi blandt andet vigtige emner som:

  • er det ok at vække sit barn (det blev vi enige om at det var)
  • må chokolademuffins godt være lidt svampet (ja, for dævlen!)
  • kan alle babyer lide vandmelon (nej det kan de ikke)
  • hvem vil have tvebakker med hjem (det blev mig)
  • kan sundhedsplejersken blive enig med sig selv (nej, det kan hun ikke!)
  • kan dit barn også..... (ja og nej)

Og konstaterede også følgende:

  • det er ok, at brokke sig over sin mand (hvor skal man ellers gøre det)
  • at børn ikke kan sammenlignes
  • vi gider ikke mødre som bare fortæller at alt er perfekt (vi tror alligevel ikke på dem)
  • vi hygger os godt nok godt sammen
  • at vi igen i dag først tog hjem ved 17 tiden
I morgen tager jeg turen igen med den "glemte mødregruppe" - tvillingemødregruppen.
Vi har ikke set hinanden siden en gang i november. Så det bliver meget spændende at se de store babyer!
Jeg skal have kage med og de ser sådan her ud:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar