fredag den 5. februar 2010

Ønske, drømme, ønske

Årh, det nye katalog fra Stof og Stil...

Jeg drømmer allerede om mønstre, lækre stoffer, prints og alle de ting jeg vil sy:

  • Sengetøj til drengene
  • Praktiske ting til hjemmet (har så mange ideer fra bloglandet af)
  • Forhænget der skal dække for hylderne i gangen
  • Tæpper og legeting til drengene
  • Små punge og hygge-pige-ting til mig selv (endnu flere ideer fra bloglandet af)
  • Gaver til andre (stadig ideer fra bloglandet)
Og jeg ved allerede hvad jeg ønsker mig fra Stof og Stil af:



Drengene skal snart op i juniordynerne, så det giver en fantastisk undskyldning for at lave sengetøj. Mens jeg var sygemeldt under graviditeten lavede jeg bl.a. sengetøj, så det projekt tør jeg godt kaste mig ud i igen. Tøj tør jeg slet ikke gå i gang med.

Tilgengæld skal stuen have nye pudebetræk og vi mangler et forhæng foran nogle hylder.
Flagranke til drengenes værelse. Måske et stort legetæppe til stuegulvet, så vi ikke behøver bruge vores slumretæppe hele tiden. Går og leger lidt med en ide til en holder til kogebøger til køkkenet.

Årh, jeg drømmer...
Måske skulle jeg bare ønske mig penge til min fødselsdag... Og tid.

1 kommentar:

  1. åhh, ja jeg kiggede også i aftes i kataloget. Man får lyst til at alverdens ting og sager...

    SvarSlet