tirsdag den 16. februar 2010

BANG!!!

Jeg hader når reklamer har ret...

Jeg ser egenlig mig selv som en rigtig miljøvenlig type. Neutral opvaskemiddel, Froggy rengøringsmidler, smider ikke dåser i skraldespanden, smider ikke skrald i naturen.

Men nu er det altså slut... Sorry lille frø, undskyld stille vandløb, desværre grønne eng.
Jeg har nemlig i dag opdaget min nye ven nr 1: Cilit Bang - Mug og Skimmel!


Og jeg gentager jeg hader når reklamer har ret. For man sprøjter jo bare bæstet på, drejer en gang rundt om sig selv og skyller med vand. Hvor er det tragisk! Og hvor er det tragisk, at jeg ikke har prøvet det noget før! Glemt at ligge på knæ og skrubbe og mase. Det har jeg mest ondt af, er at sprøjte staset ud på væggen.

Jeg troede ikke vores bruseniche var til at redde. Vi havde røde (!!) fuger der hvor der engang var hvide. Men ikke mere! Nu ser det jo ud som om jeg selv lige har muret brusenichen op på en formiddag.

Så klart anbefalelsesværdigt til den travle husmoder!
Bare lige husk:

Åben vinduet og lad for gud skyld være med at komme toiletrens i toilettet mens du sprøjter om dig med vidunderskummet!!!
(SERIØST!!! Kombinationen kan nemlig give vand i lungerne og
det drukner man som bekendt af.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar