søndag den 23. januar 2011

Ud i verden igen

I går rejste jeg mig fra sygesengen og hoppede ud i livet igen.
Jeg var nede i byen og bytte et par ting og så købte jeg lige lidt i Søsterne Grene.

Turen gik også til HM hvor jeg spottede et par jakker jeg har set i online shopeen. Og mand, var det lige noget jeg kunne bruge! En længere overgangefrakke til forår/efterår og så en kort en af slagsen til sommer. jeg har et gavekort liggende, så den ene jakke betaler sig selv. Hurra!

Jeg glæder mig allerede til ballerinaskoene, cowboybukserne der er smøget godt op, den store sommertaske over skulderen og så min nye korte jakke.



Og så er mandag dagen hvor jeg skal tilbage på arbejdet.
Jeg har stadig en smule ondt i halsen, men det kan godt ignoreres.

Vi havd mine forældre på besøg i går og det var kroppen vist ikke helt klar til. Jeg ha i hvert fald sovet til kl 12 i dag. Det bliver spændende at se hvordan kroppen reagere på at komme på arbejdet igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar