mandag den 17. januar 2011

Ro og 5 timers søvn

Tænk at børn i vuggestuen, ro i huset og så lige søvn fra 9-14 kan være så healene?
Jeg har det væsentligt bedre efter at have fået noget ordenlig og uforstyrret søvn.

Natten mellem lørdag og søndag fik jeg 2 timers søvn. Hver gang jeg lagde mig ned, eller det vil sige jeg sad op med tre puder i ryggen, så hostede jeg så meget at jeg ikke kunne sove. Jeg var helt færdig da drengene vågnede kl. 7. Mine øjne var helt klisteret sammen af betændelse og jeg var grædefærdig. Så det endte med en tur hos vagtlægen.

Fik øjendråber mod øjenbetændelsen og smertestillende mod hosten.

Nu har jeg ikke ondt i øjnene mere, hosten er nede ved ca. 60% og jeg kan sove. Snotten sidder stadig i kroppen, men jeg synes jeg kan skimte lys forude. Det er vist også ved at være på tide!

Jeg har så meget overskud i kroppen af jeg ligefrem glæder mig til at skulle hente drengene. How do you like that!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar