fredag den 28. januar 2011

Anmeldelse af ELF

Nå, men nu har jeg brugt mine elf produkter et par dage og føler jeg er klar til at give dem et par ord med på vejen.

Mineral pudderen er god synes jeg. Den er let at ligge på, det tager kun et øjeblik og den giver en fin dækning uden at det ser "make uppet" ud. Så den er jeg glad for.

Kabuki børsten... Sikke noget crap! Hvis du skal have sådan en, så køb ikke den fra ELF. Den er meget rug og den kradser. Ikke fedt når den skal bruges i ansigtet. Desuden så fælder den. Så jeg har 3-4 løse hår fra børsten i ansigtet når jeg har brugt den. Not cool!

Jeg har prøvet den lilla neglelak her til aften. Jeg er faktisk lidt skuffet over, at den skal have to gange hvis den skal dække helt. Jeg er ikke fan af lak der skal have to gange. Det gider jeg simpelhen ikke og jeg kan aldrig ligge andet lag pænt. Men nu skal jeg lige se den sådan rigtig i dagslys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar