torsdag den 20. januar 2011

Syg i morgen også.

Jeg har sgu stadig ondt i halsen. iiih!
Aftalte med min chef, at jeg først kom mandag. Jeg kunne høre hun sukkede dybt, men... Jeg sukker også. Det er ikke fordi jeg har noget imod at være hjemme, men det begynder jo også at blive et problem med jobbet.

Men ud over det, så prøver jeg at holde mig fra HM's hjemmeside. Der er 10& rabatkode i øjeblikket og.. Ja, der var da både jakker og bukser jeg kunne finde på at købe. Men altså.. spare 50 kr hvis jeg køber for 500 kr. Ej, jeg kan ikke helt forsvare det. Så kommer der porto oven i og der skal garanteret byttes. Hm.

Nej, jeg må heller holde mig til at vente spændt på det ELF make up jeg har bestilt. Skulle ikke undre mig at det kommer med posten når jeg er begyndt på arbejdet igen. Humfp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar