fredag den 31. december 2010

Godt Nytår MMXI

Kære læsere.

Jeg har ikke noget særlig intelligent at skrive i dag.

En tur i Elgiganten betød ENDELIG et køb af vaskemaskine og tørretumbler. Fik rabat på 3889 kr. Det er da meget godt ik?! Glæder mig særligt til at få ny tørretumbler!

Jeg skal have ryddet op i stue og køkken, planlagt hvornår vi skal spise og hvornår maden skal laves.

Alle tre drenge sover. Jeg sagde til bornholmermanden, at han skulle tage en lur med drengene, for jeg ville gerne have han kunne holde sig vågen til midnat. Så huset er stille. TV2News køre i baggrunden og jeg... BURDE gå i gang med at rydde op.

Jeg synes altid nytårsaften er lidt underlig. Det er jo ikke fordi i morgen er helt anderledes og forskellig fra i tirsdags. Men der er noget med den aften. Og jeg tror jeg er blevet gammel! For pludselig er året gået så hurtigt og jeg ville egenlig gerne have det hele satte farten lidt ned.

Ja, men i morgen er det 2011.

Jeg håber I alle sammen får en dejlig aften. Pas godt på Jer selv og de andre.

RIGTIG GODT NYTÅR.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar