mandag den 27. december 2010

Ut'zalg

Ha, nu kan man føre statistik sin blog, så nu kan jeg rigtig lure på hvor mange der kigger forbi. Jeg må sige det egenlig er lidt skægt at se hvor mange der titter forbi. Tak skal I have.

Nå, men det var jo slet ikke det jeg havde tænkt at skrive om i dag.

Jeg har været på udsalg! Og det var der også mange andre der var.
Men jeg købte en nattrøje, en HM top, en halskæde, byttet en shampoo og sæbe til anden duft, to toppe fra Esprit (fik brugt tilgodebevis), noget julepynt (50% HALLO!) og så en vinterjakke der ikke var på udsalg.

Nattrøjen og halskæden byttede jeg mig til for noget jeg havde købt før jul.
Toppen fra HM havde jeg også købt før jul, men så har de sgu sat den den imellem tiden. Så jeg købte først en ny top magen til til udsalgsprisen og så byttede jeg den anden bagefter. Sparede lige 30 kr.

Jeg har længe savnet en vinterjakke. Jeg har min pæne jakke (Jeg er nemlig sådan en der har "tøj til pænt brug") og den har jeg brugt. Men det går jo ikke. Jeg har bare ikke kunne finde en ordenlig jakke jeg kunne lide. Synes alle designs har været ens i år og jeg gider ikke betale 1765 for en skijakke. Den jakke jeg så har købt i dag har jeg gået og kigget lidt på, men synes den strammede. Det gjore den ikkke i dag. Humph!? Må have tabt mig eller noget. Det var nok den gang Roskildesyge.

Så alt i alt en fin dag. Ja.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar