tirsdag den 28. december 2010

Udsalg og rod

Nå, men så var jeg på udsalg igen i dag.

Købte for næsten 1000 kr til drengene. Der er både lidt til nu, næste tøjstørrelse og så til kassen i vuggestuen. I kassen skal jo være et komplet sæt tøj i tilfældet af uheld. Det er altså lidt dyrt når man har to og jeg har ikke bare gammelt tøj liggende som jeg kan smide i den kasse.

Det eneste jeg købte til mig selv var et par natbukser.

Da jeg kom hjem var der spor af herlig leg over hele stuen. Så vi sendte faren i Elgiganten og hørte lidt Michael mens jeg prøvede at rydde op. Det er altså en udfordring, for når jeg har smidt noget i en kurv, så hiver drengene det op igen. Eller værre, Frederik vælter bare kurven. Suk!

I morgen tror jeg bare jeg skal være hjemme. Måske kan jeg få skrevet lidt! Hurra!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar