torsdag den 30. december 2010

Indkøb, menu og drinks

Ud og handle ind til nytårsaften. Det var ikke fordi jeg manglede så meget. Bare lidt dessert og snacks. Hvorfor kom jeg så ud med to poser og næsten 400 kr fra dankortet?

Nå, men vi skal have forret af rejer og krebsehaler i cocktail (sådan en 80'er fætter.)
Hovedretten er cuvette, bagekartofler, rødvinssovs og grøntsager.
Desserten Vianetta is.



Når drengene er lagt i seng hiver vi chips, peanuts og dip frem og ser en god film.
Så er der hjemmelavet drinks. Den bedste er appelsinjuice og tranebærjuice. HALLO, det smager godt. Og helt uden alkohol? Nemlig.

Da jeg var gravid lavede vi den for første gang og den smager så godt at det er blevet en klassiker hos os. Tranebærjuicen kan fås hos Kvickly og jeg tror jeg har set den i DagligBrugsen også.

Man kan også blande appelsinjuice og sød champagne som f.eks. Asti. Jeg har købt den lille flaske hos Søsterne Grene til 20 kr og den smager helt som alt Asti.


1 kommentar:

  1. Jeg håber, I havde en dejlig aften :-D Jeg ledte faktisk efter sådan en lille flaske, da jeg var ude at handle, men det lykkedes ikke... Simon og jeg endte med en eller anden "Verdi green apple" - også produceret "d'Asti", men den var nu hverken sød eller specielt god *G*

    P.S. Hvor er det skønt, at du er "kommet tilbage" hertil igen :-D Missed ya, my friend!

    SvarSlet