onsdag den 12. marts 2014

Pakker på vej

Jeg glæder mig til posten de næste dage. Jeg har tre pakker på vej.

Saxo:

To bøger fra Saxo.com.

Simon Sinek's bog Start With Why. 
Denne mand er fantastisk. Fucking Fantastisk. Og hans teorier om lederskab, organisationer og den ultimative arbejdsplads er mindblowing. Efter jeg havde set hans TED talk på youtube, måtte jeg se det igen. Og finde alt jeg kunne med ham. Hvis alle ledere læste hans filosofi og efterlevede den... Aaaarmen altså! Seriøst, se et par videoer med ham på youtube.

Brené Brown's The Gifts of Imperfection.
Brené er en af de eneste i verden der studere skam og sårbarhed. Hun er super inspirerende og jeg er bare nødt til at eje alle hendes bøger. Hun er så ægte og taler lige til mit hjerte.Hun har også nogle YouTube videoer sammen med Oprah. Tjek dem! Hun har virkelig åbnet mine øjne overfor min egen sårbarhed.

Jeg bestiller altid mine bøger på engelsk. Både fordi jeg holder mit engelsk i gang på den måde og fordi det bare fungere bedre at læse bøgerne på original sproget. 





Måneds Project Life kit fra Studio Calico:

Jeg abonnere på et PL måneds kit fra Studio Calico. Egenlig laver jeg ikke PL, men sættene fungere super godt til mine SMASH scrapbooking bøger. Sættet koster mig ca. 150 kr ink. fragt - virkelig billigt!







Moleskine webshop:

Jeg kan ikke styre en kalender, men jeg har brug for en. Efter lang tids søgen efter noget jeg kunne bruge fandt jeg en Moleskine Weekly Notebook. Bogen har ugen på venstre side og notebook linierede side på højre side. Men de havde ikke den jeg virkelig gerne ville have :( En plain sort.

Så jeg har i stedet bestilt denne Limited Edition med Le Petite Prince.
Konceptet med uge og notesbog er det samme. Designet er bare lidt mere... cute. Jeg er mere til den sorte, men det går nok.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar