mandag den 7. marts 2011

Sygdom!? Neeeej, DET kender vi ikke til.

Mine manglende indlæg er igen udtryk for det hårde ved at være tvillingemor. Drengene er endnu en gang syge.

Frederik lå med feber det meste af sidste uge og da vuggestuen ringer dem hjem med 38 i "feber", ja så må vi jo holde ham hjemme. I weekenden kastede Nikolaj så op og det gjore han igen i morges.

Men solen har gjort mig godt. Jeg har fået ryddet en smule op og der trænger godt nok også. Det er bare så svært at få taget sig sammen, når to drenge er syge og man endelig har en pause. Ja, det er altså ikke støvkluden der trækker så. Som en veninde sagde til mig i går: "Så er det jo man har tid til at gå på toilettet." Jeg var flad af grin, men for fanden hvor er det rigtigt.

Posten ringede lige på med en pakke fra ELF. Jeg har bestilt et hav af alt muligt. Jeg glæder mig så meget til at få afprøvet noget af det. Jeg skal bare lige have energi til det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar