lørdag den 19. marts 2011

Kamera eller kamera?

Nu kigger jeg på kamera.

Vores digital kamera er gået i stykker. Det tager i hvert fald nogle ret syret billeder med enten striper over hele billedet eller også trækker den ALT lys i rummet ind i billedet.

Så nu er spørgsmålet: kompakt eller spejlrefleks??

Jeg siger: Begge dele.

Vi overvejer virkelig at købe et kamera til at tage de her fantastiske billeder af drengene. Og så det lille kamera til tasken, koncerterne, stranden osv.

Nogle inputs?? Jeg kunne virkelig godt bruge lidt råd og tips.

Indtil nu har jeg disse to som favoritter:



1 kommentar:

  1. Jeg ville også sige begge, hvis i har råd til det. Et spejlrefleks er jo sådan et, som man lige har med i baglommen, men det er fedt at have til at tage de gode billeder. Til gengæld kunne jeg ikke undvære mit kompakte digitalkamera :)

    SvarSlet