søndag den 13. marts 2011

Fra negativ til positiv

Mit job har i noget tid været lidt en prøvelse. Ikke så meget fagligt, for jeg er rigtig glad for mit fagområde. Men sådan mere på det personlige område, eller hvad skal jeg kalde det. Jeg føler jeg er omgivet af en masse negativitet. Det blev hurtigt for meget og jeg slæbte det med hjem.

Nu kommer der så heldigvis nogle ændringer som gerne skulle gøre det hele meget bedre.
Jeg er ikke så blå-øjet at jeg tror det hele stopper, men jeg bliver i hvert fald ikke udsat for det dagligt.

Egenligt er jeg lidt overraskede over hvor meget det har påvirket mig... Det giver stof til overvejelse hvor meget det kan påvirke ens liv at blive bomberderet med negativitet hele tiden.

Jeg har i hvert fald taget det til efterretning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar