lørdag den 21. august 2010

SUK!

Jeg vil så gerne mange ting...

Jeg vil gerne drikke kaffe uden at få ondt i maven (eksperimentere lidt med det på jobbet pt.Føler mig skide voksen når jeg OGSÅ tager af kaffekanden!)

Jeg vil gerne være tynd (men ikke så tynd som den søde gravide asiater pige som jeg ekspederede på jobbet. Tænk, hun vejede kun 48 kg i følge hendes vandrejournal! HUN SKAL FØDE TIL DECEMBER!!!)

Jeg vil gerne være gode venner med manden (Og det er vi bare slet ikke for tiden. Kender I det?)

Jeg vil gerne bruge ALLE mine penge på tøj og dimser til mig selv (DET kender I!!)

Jeg vil gerne æde hele den bøtte is vi har i fryseren (Ingen yderligere kommentar)

Jeg vil så gerne en tur til London (Oxford Streeet, Borders, Monsoon, Starbucks, engelsk tv.... Yeah, I wish! Vi tager lige klapvognen med i Tuben, ik?!)

Jeg vil gerne læse den bog der skal hjælpe mig med at blive tynd (Har bare slet ikke fået taget mig sammen endnu)

Jeg vil gerne rydde op (Men fuck det, for der ser alligevel sådan ud igen kl 7 i morgen.)

Jeg vil gerne et eller andet som ikke involvere hverdagen (men hvordan gør man det med to drenge på 14 måneder?)

SUK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar