søndag den 29. august 2010

Mere aaaaarh!

Frederik-drengen sidder her på køkkenbordet ved siden af mig og leger med sutteflaskerne og hvad han ellers kan få fat i som kan stables (han griner når jeg kilder ham på maven).

Mand og yngste søn sover (tror jeg. De er i hvert fald meget stille).

Vaskemaskinen køre med stofbleer, strømper og hagesmækker.$

Bollerne er lige kommet ud af ovnen og dufter skønt (selv om de er blevet flade. De var SÅ pæne og høje indtil jeg penslede dem... HM....).

Huset flyder af søndagsrod.

Tror vi skal have noget semi-indisk knorr risret til aften (Hvis jeg da ellers kan finde noget kød i fryseren).

Og jeg har stadig en pangekage tilbage fra i går....

Hell Yeah!

1 kommentar:

  1. Det lyder nu som om, det var en rigtig hyggesøndag... Smagte pandekagen godt, og blev bollerne gode, selvom de blev flade? Jeg er også flad, men jeg er stadig rigtig god ;-)

    SvarSlet