torsdag den 19. august 2010

Lang Torsdag

Jeg er skide træt.

Jeg har været på job i 10½ time!! Det er jo sindsygt.

Heldigvis har folk været søde ved mig og sagt at jeg var wonderful, venlig og alt muligt andet som gjore at jeg godt lige gad blive til 18.30. Det er jo dejligt når folk roser en.

Og... altså det er jo ikke kun fordi de roser mit arbejde. Eller det gør de jo sådan set ikke. Der er jo ingen der siger "Ej, hvor var du bare dygtig til at slå det op i CPR" eller "hold da op! Du er godt nok god til at printe de oplysninger ud til mig". Når jeg tænker over det, så kunne det være lidt fedt hvis der en dag var en som synes jeg var god til at stemple f.eks.

Nå, sidespring. Nej, jeg bliver jo rost fordi jeg har været sød, venlig og behandlet folk ordenligt. Og DET er faktisk ret fedt.

Det er grunden til at jeg jo godt kan lide mit job. Så kan alt det andet hoopola være noget lort. Men lige den der ros. Den er sgu dejligt at få. Også selv om man er på arbejde fra kl 8 til 18.30 på en torsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar