tirsdag den 10. august 2010

En dagbog

Jeg tror jeg startede med at skrive min første dagbog da jeg var 8. Og jeg er forsat lige siden.

Bøger med lås på, notesbøger, Kinabøger i lille og stor format (min fordrukne). Jeg har stadig dem alle sammen, men jeg læser ikke i dem. Har en ide om de skal gives til Risarkivet når dem som arver dem ikke gider se i dem. På den anden side... Har jeg virkelig lyst til at mine børn skal læse nogle af de ting jeg har skrevet... Hm... Det må jeg lige tænke over.

Anywho. Jeg skrev også dagbog over min graviditet og drengene første år. Jeg notere stadig i Tumlingekalenderen når de har gjort noget skørt eller om deres udvikling.

Jeg sad og messede rundt på nettet i dag og fandt en helt vidunderlig form for dagbog. Den har jeg aldrig set før.

Det er Christine på GRACE IS OVERRATED har lagt denne fantastiske dagbog ud. Se det er noget en travl tvillingemor kan forstå! En side, og bare udfyld svarene! Perfekt!

Jeg har downloaded dem alle sammen, der er 23 indtil videre, men du kan jo også starte dagen med at downloade en af gangen.

Tjek det ud og god fornøjelse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar