mandag den 1. marts 2010

Tager graviditet virkelig tænder?

Lang weekend! Lidt drama, fyldte 30 år, overnattende svigerbornholmere, babysitning i 4 timer, frokost - hygge og shopping alene med bornholmeren. Lang historie, lige meget, nyt emne.

Skal til tandlægen i morgen. Første gang i 2 år. Jeg har mindst et hul. Jeg kan se det og jeg kan mærke det med tungen. Og der er garanteret et eller to til. Jeg kan godt lide at gå til tandlægen forberedt på det værste. Derfor er jeg også sikker på, at hun vil hive den ene tand ud.

Jeg hader at gå til tandlæge og jeg har ellers en ung og lækker mandlig tandlæge. Selv om det er min mindst favoritting i verden, så møder jeg op hvert ½ år. Men pga. graviditet og barsel, så har det altså taget 2 år at få booket en tid.

Og fordi jeg ikke bare kan tage hvilken som helst tid, så må jeg i denne omgang undvære min egen søde tandlæge og hans venlige øjne. Men jeg er sikker på hende jeg skal ind til i morgen er lige så sød og har lige så venlige øjne... Og skælder mig lige så meget ud som min egen tandlæge ville have gjort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar