tirsdag den 2. marts 2010

Ukendt Virus

Nå, jeg kom ikke til tandlægen i dag, for livet kom i vejen.

Mindste drengen er febersyg, vil putte hos sine forældre og er bare alt andet end sig selv.
Lægen sagde "Ukendt Virus". Det var selvfølgelig ikke skægt, men inde i mig selv kom jeg lidt til at grine. Jeg har nemlig et Vores Børn eller Vi forældre blad (I ved de blade man køber når man RIGTIG skal hygge sig mens ungerne sover til middag og så får man aldrig læst dem, for man er bare for træt!??!), hvor der er en artikel om fænomenet Ukendt Virus og hvordan læger bruger udtrykket når de egenlig ikke lige ved hvad vores små puslinger fejler. Må lige finde den artikel.

I morgen er programmet lidt presset:

8.45 frisør - klip og farve (hurra, af med de grå!!)
11.40 tandlæge - de var så søde at finde en ny tid til mig
Efter tandlæge blodprøve - fik ikke taget dem sidst da jeg ikke kunne få "fri fra barslen"

Så jeg håber Le Petit Bebe har det bedre i morgen, så far ikke går helt ned efter at have passet pjevset baby og aktiv baby i omkring 4 timer. Men hey, hvis far ikke var hjemme så skulle jeg jo have passet selv og det havde jeg jo nok overlevet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar