søndag den 2. oktober 2011

Ny metode, ny udfordring

Jeg er helt skæv i hovedet af træthed.

Jeg har fået mere tid mellem hænderne og den bruger jeg til at skrive og skrive. Det er fantastisk. Nej, jeg har ikke solgt mine drenge eller er flyttet hjemme fra. Der er bare blevet lavet om på nogle interesser i mit liv og det giver altså noget mere (og kært velkommen) tid. Prøv det! Det er en velsignelse udover alle grænser.

Så jeg er i gang med en historie som virkelig er et eksperiment af højder! Normalt "udgiver" jeg først når jeg har det hele færdigt, men det gør jeg ikke denne gang. Så udfordringen består i følgende:
  • Ny genre
  • Tema jeg aldrig troede jeg kunne skrive om
  • Skiftende synsvinkel
  • Længden på kapitlerne svinger
  • Den er ikke færdig før jeg begynder at ligge den ud
  • Jeg aner ikke hvad den skal slutte med endnu
Det er sindssygt angstprovokerende, for det er helt modsat af hvordan jeg normalt arbejder. Men jeg har brug for at se hvad der fungere for mig og komme lidt ud af det trygge. Så dette er altså mit eksperiment. Prologen skulle gerne ud til weekenden næste uge. Jaiks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar