fredag den 28. oktober 2011

MY GOD!

Hvis en såkaldt "fattig familie" har 12.000 kr i rådighedsbeløb om måneden... Ja, så ved jeg altså ikke helt hvad vi skal kalde os her hjemme. Vi her begge to fast job og to børn i daginstitution og det er nogenlunde der vores rådighedsbeløb ligger.

Jeg tvivler meget på, at en gennemsnitlig familie hvor vi har to forældre på kontakthjælp og to børn i daginstitution, har 12.000 kr i rådighedsbeløb om måneden.

Jeg er ret sikker på en vis kuglestøder har fået nogle tal galt i halsen. Men hey, hvad ved man også om det når man har fået sit løn af sponsere, vundet OL bronze og nu sidder i folketinget til en fin løn?!

Jeg siger FØJ og så opformere jeg ALLE som ikke har råd til julen om at ansøge om julehjælp f.ex. HER og HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar