mandag den 24. oktober 2011

Favourite things

Jeg keder mig.

Så her er nogle af mine favorit internet ting (og nej, ingen har betalt mig for at sige pæne ting om dem.):

www.vistaprint.dk
Lidt dyr for priserne er uden moms, MEN hvis du tilmelder dig deres nyhedsbrev, så spammer de dig med en masse tilbud om gratis ting og sager. Der kommer så lidt uploading gebyr, moms og fragt på, men det kan godt betale sig nu og da. Har selv brugt dem til en masse gratis jule- og alm kort og to fotobøger (det ene med bryllupsbilleder - det andet med billeder af drengene med start fra scanningsbillede og slut billeder fra dåben).

www.hp.com
Gratis kort, spil og alt muligt andet skægt.

picasa.google.com
Fantastisk program og gratis!! Jeg bruger det mest til at lave baggrunde til skrivebordet på den bærbare eller arbejdscomputeren. Jeg har ikke udforsket det så meget andet end til collagerne som jeg bruger til skrivebordet.

www.rent-liv.dk
Mine drenge skal så meget have de her madkasser når det bliver aktuelt. Og 40 kr!?

www.eyeslipsface.co.uk
Super billig make up, pensler og punge! Noget af det er også uden parabener. Meld dig til deres facebook eller nyhedsbrev og få tilbud som enten kan være rabatter eller fri fragt.

www.makeownringtone.com
Skæg lille hjemmeside. Nem at bruge.

itunes.apple.com/app/closet-lite-clothing-organizer
Hvis jeg havde en smartphone skulle jeg SÅ meget have den her app. SUK! Jeg må se at få sådan en for jeg ved bare den her app ville gøre mit liv så meget nemmere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar