søndag den 28. november 2010

Fuck sygdom!

Jeg er så pisse træt! Drengene er syge... IGEN!

Eller det vil sige, de har faktisk ikke været så meget syge. Det har bare ligget lige op af hinanden. 3 uger med skoldkopper og så nu forkølelse og feber.

Jeg savner mit familieliv som indeholder glade børn, børn der vil lege og ikke gider sidde i sofaen. Jeg vil ud og se på julegaver! Jeg vil ud af nattøjet og jeg vil huske at spise og ikke kun fodre drengene. Jeg vil have børn som sover ordenligt og ikke skal hænge hele tiden.

Jeg vil have børn der fortæller mig at fuglen siger pip og at man siger hallo når man tager telefonen. Børn der kommer med en bog som vi skal læse.

Jeg gider ikke tage flere barnsyg dage og jeg er så træt af at skændes med manden fordi vi begge to er trætte og kun tænker på syge børn.

Gider ikke mere sygdom!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar