fredag den 21. februar 2014

Velkommen... igen

Jamen, velkommen tilbage... Hvis der stadig er nogen der tjekker ind en gang imellem. Så måske egentlig mest velkommen tilbage til mig selv.

Bloggen har ligget stille i omkring 1½ år. Jeg har ikke følt, at der har været så meget at dele og pludselig sprang en masse sociale medier op og var lidt mere interessante. Jeg synes også jeg sad lidt fast i ideen om babyer og mor-rollen på bloggen. Jeg gad det ikke rigtigt og det var måske også blevet vigtigere for mig ikke altid at fokusere på mig selv som mor.

Så det har nu været rart nok.

For noget tid siden begyndte jeg at tænke lidt på bloggen igen. Det har taget mig nogle måneder at få tænkt til ende. Hvad skulle jeg skrive? Designet skulle i hvert fald ændres. Hvordan greb jeg det an?

Nu har jeg så været hjemme en uge med influenza og lysten til at gribe fat i bloggen kom pludseligt. Så lidt nyt design - som jeg synes lidt bedre viser hvad jeg vil. Jeg tror ikke jeg er helt færdig endnu... Jeg pønser på lidt faveændringer, men stadig hvid og simpel.

Og hvor bloggen før lå meget op af børn og moderskabet, så drejer jeg det nok lidt væk fra børnene og lidt mere over på mig selv og hverdagen og ikke mindst hverdagstankerne. Men stadig med børnene svævende over alting. Selv om de er 4,5 år nu, så føler jeg mig stadig rigtig ofte som "Rookie-tvillingemor" stadigvæk. Det kommer I stadig til at læse om.

Det er heller ikke meningen, at jeg vil skrive så lange indlæg (som nu) , for jeg får hurtigt skrevet mig varm og skrevet for meget. Jeg gider ikke selv altid læse blogindlæg som er lange.

Så med alt det i mente, så håber jeg at nogle stadig læser med og gerne at der kommer nye til.

Jeg håber du får en dejlig dag og god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar