søndag den 23. februar 2014

At savne...

Jeg savner at komme ud og løbe. Efter en uge med begyndende sygdom i kroppen og bagefter en uge med fuld og meget hård influenza, savner jeg luften og roen i mit hoved.

Det er egenlig lidt sjovt for jeg har aldrig i mit liv haft et behov for en løbe tur. Det eneste behov for løb jeg kan komme i tanke om er løb efter bussen.

Men jeg havde en periode hvor jeg bare havde det dårligt. Jeg var træt, uden energi, sukkerhungrende, mine led gjorde ondt og min mave gav mig smerter og kvalme. Mine tanker var negative. Der skulle ske noget drastisk og jeg var modig nok til at gøre det.

Jeg startede i starten af januar med bare at gå et par aftener om ugen, men det virkede som om kroppen ville mere. Så jeg gik efter lidt overvejelse all in, købte løbegarderoben og startede så småt op med løb.

Den frihed som løb giver mig er utrolig. Jeg afreagere og afkobler fuldstændig. Det er noget jeg aldrig havde forstillet mig, fordi løb altid har været lig med motion for mig. Men jeg gør det ikke for at tabe mig - jeg gør det for at få det bedre. Måske er det der forandringen ligger.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar