fredag den 15. april 2011

Whaaat?!?!

Jeg ved virkelig ikke om jeg er rigtig klog... Hm...

Jeg har meldt min ind i Lene Hanssons slankeklub. Jeg må være sindsyg.
Det er virkelig en omlægning af kosten der vil noget!

Så jeg har egenlig mest brugt tiden på at læse om kosten, hvordan det virker, jeg har været på biblioteket for at låne lidt bøger om Lene Hanssons mad osv. Løber lidt mod til mig...

Det er mest det med frugt og smoothies til morgenmad der tricker mig. Uh, jeg ved ikke om det er mig. Men det kan det jo blive.

Stay tuned :-D

Forresten, så så jeg lige at jeg er ved at ramme 200 indlæg. Wuuhuu!
Pønser lidt på om jeg skal lave en konkurrence. Det må I vente at se.

1 kommentar:

  1. Smoothies til morgenmad er lækkert. Jeg laver dagligt én, oftest med frossen ananas, en banan, frosne jordbær, appelsinjuice og et scoop proteinpulver. Så er jeg mæt langt op af formiddagen. OG har fået alt det frugt jeg skal have på en dag.

    Til gengæld har jeg altså ikke meget til overs for det der Lene Hansson syre-base-humbug...

    SvarSlet