lørdag den 24. marts 2012

Læs en bog

Jeg har forelsket sig noget så grusomt i e-bøger.

Jeg elsker at læse og derfor er det bare en fantastisk ide at kunne tage en bog med over alt... På telefonen!! Jeg er vild med ikke at skulle slæbe rundt på en stor bog (selv om jeg elsker at fylde mine hylder med bøger).

Jeg får læst meget mere og på alle mulige tider. Når spagettigen koger kan man lige tage 5 sider, på vej i boget/bussen, under nyhederne, anytime!

Jeg elsker det og hvis du vil prøve det af, kan du starte med et par gratis forsøg her: Smashwords
Du skal bare lige sørge for at have en ebog's reader og der kunne du jo f.eks. få den app der hedder Kobo. Jeg synes den er rigtig god og så giver den mig små awards når jeg har været dygtig og læse 5 gange mellem 16 og 18, eller når jeg har downloadet en bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar