tirsdag den 14. juni 2011

I en bobbel - 2

Har været lidt abstinens agtig hele dagen.
Og jeg har egentligt ikke haft tid til at gå på nettet alligevel. Hm...

Mens jeg lavede mad kredsede mine tanker om at komme på nettet. Helt ærligt hva!?

Jeg har ikke tjekket facebook!
Jeg har ikke været på mine forum!
Jeg er ikke synling på msn, men jeg snakker dig med en sød veninde. Det er okay.

Og lige nu savner jeg ikke faktisk ikke mine stamsteder.

Tilgengæld får jeg læse MANGE nyheder og tjekket en masse mails. Og set YouTube.Og læst blogs.

Jeg vil stadig anbefale dig at prøve. Det er rart ikke at føle man skal tjekke facebook hver 3. min. Og helt ærligt, hvor meget sker der lige som er relevant for mig? Nej vel!?

1 kommentar:

  1. Men man må så gerne reagere på sms'er, når man sender dig opdateringer på visse emner ;-)

    Jeg strøg i øvrigt online, da jeg kom hjem, for lige at fortælle lidt mere i detaljer om, hvad jeg fik at vide, men næh nej - der var ingen Line-pige. Nu ved jeg så, hvorfor du ikke var der, men det er altså en laaang historie at skrive til dig på sms *G*

    SvarSlet