fredag den 11. februar 2011

2 x forkølelse og 2 x lungebetændelse

Jeg ligger på sofaen under et tæppe og ned den bærbar på skødet. Jeg er forkølet!

Men drengene har det værre. De har begge to lungebetændelse og er nu på penicillin. Nikolaj hoster noget mere end Frederik og han har også langt mere ondt, det lille pus.

Jeg havde en forfærdelig dag i onsdags hvor jeg var alene med Nikolaj, da de ringede Frederik hjem. Hvad gør man så, for Nikolaj lå og sov? heldigvis var naboen over med deres pige, så hun tog Frederik med hjem til mig.

Forstærkning blev tilkaldet i form af begge bedstefædre. Så i går var der mandeklub og det samme i dag, hvor så far har afløst morfar.

Desværre tager morfar hjem i dag, så weekenden skal vi klare alene.
Det bliver spændende med to lungesyge drenge og en mor OG far der er skide forkølet.

Synes snart jeg er træt af at skrive indlæg om sygdom. Jeg vil have det skal være april!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar