torsdag den 27. februar 2014

Move on

Jeg sidder og er lidt nedtrykt.

Uvenner med mandeni morges - vi var begge vrede da han gik, drengene var svære at aflevere i børnehaven efter 1½ uge hjemme. Nikolaj græd og var sur. Frederik genert og gemte sig bad mig. Det var en velsignelse, at jeg ikke skulle på arbejdet i dag og kunne tage mig tid til dem (selv om det var lidt en test af min gode vilje).

Så kommer jeg hjem og er sur og ked af det. Sumper, ked af det, foran fjernsynet og computeren. Tvinger morgenmad i mig selv kl 11. Stadig såret, irriteret og sur.

Jeg havde brug for gode ord og comfort, så jeg gik på YouTube og fandt Oprah. Tænke, at hun da måtte kunne sige nogle fornuftige og omfavnende ord til mig. Og via omveje endte jeg hos Pastor Joel Osteen, som jeg kender ret godt fra tidligere videoer og prædikener på tv.

Han sagde noget som talte til mig:

You gatta let go of your last hurts and pains. Don't get trapped in your past. Don't bring the past into the present. Let the past be the past and move on.
There's a problem when we only focus on dissapoitments - it stops God from bringing the new. 


Så... Det tror jeg lige jeg tygger lidt på. Selv om det kan være svært at smide og komme videre.



2 kommentarer:

  1. Men søde ven *kram*, det er da slet ikke lige netop i dag, at dagen skal stinke helt vildt. Du har fødselsdag, og alle dine drenge burde omfavne dig med smil, knus og kærlige ord.

    Jeg sender mine bedste fødselsdagsvibrationer til dig - der er lidt over ½ time endnu, så det tæller stadig - og så håber jeg, dagen i morgen bliver 1000 gange bedre!

    Knus fra K

    SvarSlet
  2. Nåårh, hvor er du sød :) Sådan er det vist at blive voksen. Det virkelige liv ramler ind i selv ens fødselsdag.

    SvarSlet